BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Codziennie nowe fakty, komentarze, opinie i statystki ze świata polskiej piłki nożnej!

środa, 23 listopada 2011

Paradoks finansowy Legii...

ActiveJet - firma produkująca tonery do drukarek czy oświetlenia LED, rocznie ma przekazywać Legii 4 mln zł. Nowy sponsor zastąpił na koszulkach słynne logo "n" - telewizji nowej generacji, której właścicielem jest koncern ITI. Do tego dochodzi 6 mln zł rocznie od Pepsi czyli tytularnego sponsora stadionu. Sponsorzy jak na najbardziej medialny klub w Polsce przystało. Skąd więc brak gotówkowych transferów w zimie? Dopuszczenie możliwości sprzedania Borysiuka czy Rybusa? Nie jest to jasne. Wiadomo jednak, że Legia zaczyna się uniezależniać od ITI. Jeśli drużyna awansuje do 1/8 finału Ligii Europy to zabezpieczony zostanie budżet na przyszły sezon. Pozostaje jednak dług wobec koncernu Mariusza Waltera. Do spłaty zostało około 80 mln zł. Wiadomo, że nie zostanie to spłacone w sezon czy dwa ale zaległości muszą być systematyczne zmniejszanie. Ciężko się więc dziwić, że stołeczni pieniędzmi nie szastają. W zimie też nie będą. Co do osłabień, to transfer Borysiuka dojdzie do skutku    najprawdopodobniej dopiero latem. Cena minimalna - 2 mln euro ale to kwota wyjściowa. Rybus? Raczej w Legii zostanie na kolejny sezon. Nie powinno więc dojść do osłabienia drużyny przed ważną wiosną w Europie. Zwłaszcza, że kilku zawodników wciąż walczy o Euro 2012 i nie w głowach im wycieczki po Europie...
Nowy wzór koszulek Legii:

fot:  wirtualnemedia.pl

0 komentarze: